رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رئالی ها این فصل با اختلاف 9 امتیازی نسبت به بارسا، عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا را برای سی و دومین بار به دست آوردند و پرس بازیکنان تیمش را مورد ستایش قرار داد.

Florentino Perez - Real Madrid
 

- فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید، اعلام کرد این باشگاه برای پیروز شدن تاسیس شده و معتقد است شاگردان مورینیو در رقابت های این فصل تاریخ ساز شدند.

رئالی ها این فصل با اختلاف 9 امتیازی نسبت به بارسا، عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا را برای سی و دومین بار به دست آوردند و پرس بازیکنان تیمش را مورد ستایش قرار داد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما قول سال گذشته مان برای برگشت به مسیر قهرمانی را عملی کردیم. این باشگاه برای قهرمانی متولد شده و ما هرگز این اتفاق خسته نمی شویم. ما به کارمان ادامه می دهیم و می خواهیم وجه اسطوره ای باشگاه را افزایش دهیم.

این تیم جزئی از افسانه این باشگاه است. رکوردهای این تیم را نمی توان فراموش کرد و شاگردان مورینیو جایگاه ویژه ای در تاریخچه باشگاه خواهند داشت. ما این قهرمانی را در سالگرد 110 سالگی مان به دست آوردیم ومطمئن بودیم که می توانیم این کار را با ارزش هایی که از نسل های قبلی به ما رسیده، انجام دهیم.

استعداد، فداکاری، ایثار و دفاع از این باشگاه یک تیم بی نظیر تشکیل داد که توانست این رقابت ها را با رهبری یک مربی فوق العاده به دست بیاورد؛ مربی ای که در قلب همه رئالی ها جای دارد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:53 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید